Wdrożenie platformy B2B - grudzień '09
W grudniu 2009 Biuro Plus Kraków uruchomiło platformę B2B www.biuroplus-krakow.pl, dzięki której zamawianie materiałów biurowych stało się proste, szybkie i wygodne. Platforma B2B www.biuroplus-krakow.pl jest gwarancją obsługi na najwyższym poziomie zapewniając nie tylko wygodne, szybkie zamawianie materiałów biurowych w dogodnym dla użytkownika czasie ale również dając możliwość zarządzania dokonywanymi zakupami. Korzyści i udogodnienia, które daje użytkownikowi platforma B2B to m.in. ü ü Atrakcyjne promocje, w tym promocje specjalne kierowane wyłącznie do użytkowników platformy B2B. ü Zarządzanie zakupami. wgląd do zamówień składanych przez pracowników firmy, możliwość określenia akceptanta zamówień, określanie limitów wydatków dla poszczególnych działów ü Optymalizacja kosztów związanych z zakupami materiałów biurowych. ü Historia zamówień. ü Kontrola statusu zamówienia. ü Lista najczęściej kupowanych produktów. ü Możliwość generowania raportów. By uzyskać login i korzystać z wszystkich funkcji platformy B2B należy wypełnić formularz rejestracyjny lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, tel. 12 296 45 24, email: biuroserwis@krakow.biuroplus.pl
|