INTERNETOWA REWOLUCJA - czerwiec '10
Ponad 700 zł w postaci darmowej reklamy i szkoleń oferuje Google każdemu przedsiębiorcy, który zdecyduje się wziąć udział w programie Internetowa Rewolucja. Google we współpracy z home.pl oraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych Lewiatan uruchomił wyjątkową akcję skierowaną do wszystkich przedsiębiorstw w Polsce mającą na celu zachęcenie polskich przedsiębiorców do aktywnej obecności w Internecie. Patronat honorowy nad zakrojonym na ogromną skalę programem objęło Ministerstwo Gospodarki. 9 czerwca 2010 w krakowskiej siedzibie Google odbyła się konferencja dotycząca Internetowej Rewolucji. Konferencję otworzył reprezentujący PKPP Lewiatan oraz Małopolski Związek Pracodawców prezes Biuro Plus Kraków Włodzimierz Leszczyński. Podczas spotkania przedstawiono założenia oraz pierwsze sukcesy projektu, do którego w pierwszym kwartale dołączyło ponad 10 000 firm. „Wspieramy małe i średnie firmy, pokazujemy, jak przystępny jest Internet i jak łatwo można w nim zaistnieć. Dzięki akcji polscy przedsiębiorcy odkrywają potencjał globalnej sieci jako narzędzia, które będzie regularnie wspierać rozwój ich działalności. Internetowa Rewolucja spotkała się z dużym zainteresowaniem przedsiębiorców już w pierwszych miesiącach działania, dlatego będziemy ją kontynuować jako projekt długofalowy, a na podstawie opinii od firm wprowadzamy nowe elementy, które jeszcze bardziej ułatwią im „wypróbowanie” Internetu i przyjrzenie się rezultatom” – powiedział Janusz Moneta, Dyrektor Marketingu CEE, Google, którego wystąpienie cieszyło się dużym zainteresowaniem. Prezes Biuro Plus Kraków zwrócił uwagę na aktywne budowanie swojej obecności w Internecie przez małopolskich przedsiębiorców. „Kraków jest doskonałym miejscem do lokalizacji biznesów opartych o technologie informatyczne. Taka przestrzeń sprzyja procesowi wprowadzania innowacji w sektorze MSP. Jednak jest jeszcze wiele firm, które powinny wykonać odważny i zdecydowany krok w kierunku komunikacji internetowej.” – podkreśla Włodzimierz Leszczyński. Jednocześnie dodaje „W MSP pracuje 74% zatrudnionych w sektorze przedsiębiorstw. MSP wytwarzają prawie połowę PKB Polski (47,4% w 2007 roku). Podniesienie innowacyjności w tym sektorze bezpośrednio wpływa na poziom dobrobytu całego społeczeństwa.” W ramach Internetowej Rewolucji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, wypróbować kampanię reklamową w sieci i umieścić wizytówkę na internetowych mapach, a do tego wziąć udział w szkoleniach dotyczących obecności online. Ponadto jak dotychczas firmy z sektora MŚP biorące udział w akcji będą miały w ramach pakietu startowego dostęp do darmowej rejestracji domeny i darmowej strony www na 6 miesięcy wraz z całodobową pomocą techniczną oraz kuponów na darmową reklamę w Google o wartości 250 zł. Więcej informacji: www.google.pl/rewolucja
|