Konferencja Optymalizacja procesów druku oraz elektronicznego obiegu dokumentów w biurze - czerwiec 2015
W dniu 16 czerwca br. w hotelu Park Inn w Krakowie odbyła się pierwsza konferencja poświęcona nowoczesnym rozwiązaniom firmy Xerox zorganizowana przez Biuro Plus Kraków. W spotkaniu zatytułowanym „Optymalizacja procesów druku oraz elektronicznego obiegu dokumentów w biurze” wzięło udział blisko 60 właścicieli, menadżerów i informatyków z 40 firm. Program obejmował wymienione poniżej zagadnienia oraz prezentację urządzenia z technologią ConnectKey®. Program konferencji: ü Jak dobrać odpowiedni system drukujący dla Twego biura? ü Prezentacje najnowszych urządzeń Xerox. ü Przyszłość elektronicznego przebiegu dokumentów w każdym biurze. ü Innowacyjna technologia druku stałoatramentowego. ü Sposoby obniżenia kosztów drukowania. ü Zalety umowy serwisowej FSMA. W przewidzianych na poczęstunek przerwach w prelekcji prowadzący Leszek Bareja, reprezentujący firmę Xerox, odpowiadał na liczne pytania zainteresowanych. Konferencja zakończyła się losowaniem nagród, w tym trzech urządzeń drukujących Xerox oraz nagród niespodzianek. Już wkrótce zaprosimy Państwa na drugą konferencję dotyczącą rozwiązań i urządzeń firmy Xerox, obejmującą równie ciekawe zagadnienia.
Zespół Biuro Plus Kraków
|