Biuro Link
 
 
 
Producenci
Link
 
 

Konferencja Optymalizacja procesów druku oraz elektronicznego obiegu dokumentów w biurze

- czerwiec 2015

W dniu 16 czerwca br. w hotelu Park Inn w Krakowie odbyła się pierwsza konferencja poświęcona nowoczesnym rozwiązaniom firmy Xerox zorganizowana przez Biuro Plus Kraków. W spotkaniu zatytułowanym „Optymalizacja procesów druku oraz elektronicznego obiegu dokumentów w biurze” wzięło udział blisko 60 właścicieli, menadżerów i informatyków z 40 firm. Program obejmował wymienione poniżej zagadnienia oraz prezentację urządzenia z technologią ConnectKey®.

Program konferencji:

ü  Jak dobrać odpowiedni system drukujący dla Twego biura?

ü  Prezentacje najnowszych urządzeń Xerox.

ü  Przyszłość elektronicznego przebiegu dokumentów w każdym biurze.

ü  Innowacyjna technologia druku stałoatramentowego.

ü  Sposoby obniżenia kosztów drukowania.

ü  Zalety umowy serwisowej FSMA.

W przewidzianych na poczęstunek przerwach w prelekcji prowadzący Leszek Bareja, reprezentujący firmę Xerox, odpowiadał na liczne pytania zainteresowanych.

Konferencja zakończyła się losowaniem nagród, w tym trzech urządzeń drukujących Xerox oraz nagród niespodzianek.

Już wkrótce zaprosimy Państwa na drugą konferencję dotyczącą rozwiązań i urządzeń firmy Xerox, obejmującą równie ciekawe zagadnienia.


Z pozdrowieniami

Zespół Biuro Plus Kraków