Biuro Link
 
 
 
Producenci
Link
 
 

Polecamy: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy

- lipiec 2013

 

Szanowni Państwo,


polecamy książkę Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy pod redakcją Pani prof.Grażyny Śmigielskiej wydaną przez warszawskie wydawnictwo DIFIN.

 

 

Książka porusza tematy z zakresu uwarunkowań roli przedsiębiorstw handlowych we współczesnej gospodarce, między innymi takie jak:

- technologie informacyjne w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa handlowego z klientem

- CRM w procesach zaopatrzenia i sprzedaży

- zarządzanie relacjami z klientem

- CRM komunikacyjny

- kształtowanie lojalności klientów w perspektywie możliwości technologicznych firm

- e-commerce w procesach wymiany

- internetowe narzędzia komunikacji pomiędzy firmą a konsumentem

- e-merchandising jako narzędzie Performance Marketing

- systemy franczyzowe w handlu

- korzyści i ograniczenia transferu wiedzy w systemach franczyzowych

- wizerunek w podstawowych teoriach tworzenia trwałej przewagi konkurencyjnej.

 

Jeden z rozdziałów poświęcony jest Biuro Plus Kraków.

 

Książkę można nabyć w księgarni internetowej wydawnictwa Difin: http://ksiegarnia.difin.pl

Link do książki: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy NOWOŚĆ!

Uwarunkowania gospodarki opartej na wiedzy stały się determinantą obecnej, silnej pozycji przedsiębiorstw handlowych. Osiągnięcie sukcesu przez poszczególne firmy, w sektorze tak konkurencyjnym, wymaga wykorzystywania tych czynników, które umożliwiają skuteczne konkurowanie w niej. Te źródła konkurencyjności, takie jak: uczestnictwo w powiązaniach sieciowych (franchising), wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii informacyjnych (systemy CRM, e-commerce, portale społecznościowe, Performance Marketing), oraz posiadanie zasobów niematerialnych (wiedza, wizerunek) zostały omówione w tej książce. Ponad dwudziestoletni już rozwój handlu w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce stwarza możliwości dla analizy specyfiki jego rozwoju i pokazania czynników sukcesu polskich firm. Są one przedmiotem rozważań w case studies i przykładów praktycznych, zamieszczonych na końcach rozdziałów, które mogą być wykorzystywane na ćwiczeniach ze studentami, z przedmiotów omawiających problematykę handlu, konkurencyjności czy marketingu. Ambicją autorów było usystematyzowanie prezentowanych w pracy zagadnień, które często w literaturze są przedstawiane w sposób wyrywkowy, tak aby mogły służyć za źródło rzetelnej wiedzy akademickiej.

Wydawnictwo DIFIN

 

Z pozdrowieniami

Zespół Biuro Plus Kraków