Polecamy: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy - lipiec 2013
Szanowni Państwo,
Książka porusza tematy z zakresu uwarunkowań roli przedsiębiorstw handlowych we współczesnej gospodarce, między innymi takie jak: - technologie informacyjne w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa handlowego z klientem - CRM w procesach zaopatrzenia i sprzedaży - zarządzanie relacjami z klientem - CRM komunikacyjny - kształtowanie lojalności klientów w perspektywie możliwości technologicznych firm - e-commerce w procesach wymiany - internetowe narzędzia komunikacji pomiędzy firmą a konsumentem - e-merchandising jako narzędzie Performance Marketing - systemy franczyzowe w handlu - korzyści i ograniczenia transferu wiedzy w systemach franczyzowych - wizerunek w podstawowych teoriach tworzenia trwałej przewagi konkurencyjnej.
Jeden z rozdziałów poświęcony jest Biuro Plus Kraków.
Książkę można nabyć w księgarni internetowej wydawnictwa Difin: http://ksiegarnia.difin.pl Link do książki: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy NOWOŚĆ! Uwarunkowania gospodarki opartej na wiedzy stały się determinantą obecnej, silnej pozycji przedsiębiorstw handlowych. Osiągnięcie sukcesu przez poszczególne firmy, w sektorze tak konkurencyjnym, wymaga wykorzystywania tych czynników, które umożliwiają skuteczne konkurowanie w niej. Te źródła konkurencyjności, takie jak: uczestnictwo w powiązaniach sieciowych (franchising), wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii informacyjnych (systemy CRM, e-commerce, portale społecznościowe, Performance Marketing), oraz posiadanie zasobów niematerialnych (wiedza, wizerunek) zostały omówione w tej książce. Ponad dwudziestoletni już rozwój handlu w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce stwarza możliwości dla analizy specyfiki jego rozwoju i pokazania czynników sukcesu polskich firm. Są one przedmiotem rozważań w case studies i przykładów praktycznych, zamieszczonych na końcach rozdziałów, które mogą być wykorzystywane na ćwiczeniach ze studentami, z przedmiotów omawiających problematykę handlu, konkurencyjności czy marketingu. Ambicją autorów było usystematyzowanie prezentowanych w pracy zagadnień, które często w literaturze są przedstawiane w sposób wyrywkowy, tak aby mogły służyć za źródło rzetelnej wiedzy akademickiej. Wydawnictwo DIFIN
Z pozdrowieniami Zespół Biuro Plus Kraków |